• Zwroty i reklamacje

Sklep Kajst dokłada wszelkich starań, aby byli Państwo zadowoleni z czasu dostawy oraz jakości naszych produktów. Może się jednak zdarzyć, że coś pójdzie nie tak i z różnych przyczyn nasze produkty nie spełnią Państwa oczekiwań. W takich przypadkach można się do nas zwrócić z reklamacją.

Sytuacje, w których reklamujemy zamówiony towar, bądź zwracamy koszty zakupu:

1. Towar dotarł uszkodzony na skutek złego zapakowania przesyłki.

2. Przez pomyłkę otrzymali Państwo produkt inny niż zamówiony.

3. Ilość sztuk zamówionych produktów jest mniejsza, niż wynikało ze złożonego zamówienia.

4. Czas oczekiwania na przesyłkę przekroczył 10 dni roboczych.

5. Towar ma wady fizyczne z winy producenta lub niewłaściwego konfekcjonowania (pleśń, utrata właściwości)

 

UWAGA!
W przypadku korzystnia z usług Kuriera GLS podstwą reklamacji w przypadku uszkodzonej przesyłki jest protokół uszkodzenia towaru spisany przez kuriera. Prosimy o sprawdzenie stanu przesyłki przy kurierze - w innym przypadku złożenie reklamacji nie będzie możliwe.

Jeśli nie sprawdzą Państwo towaru w momencie odbioru, a po otwarciu okaże się że jest on uszkodzony - reklamacja nie zostanie uwzględniona. Prosimy o zwracanie na to uwagi przed odbiorem przesyłki.

We wszystkich innych sytuacjach zastrzegamy sobie prawo do odmówienia reklamacji towaru i zwrotu kosztów zakupu. Mimo tego zachęcamy do kontaktu z nami za pomocą poczty elektronicznej na adres sklep@kajst.pl w przypadku nie spełnienia Państwa oczekiwań.

Z dniem 09.01.2016 weszło w
życie nowe rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich.

Głównym celem tzw. rozporządzenia w sprawie ODR (Online Dispute Resolution) jest stworzenie niezależnego, transparentnego i efektywnego systemu pozasądowego rozwiązywania wewnątrzwspólnotowych sporów konsumenckich.
Spory te mogą dotyczyć zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług na terenie UE.

LINK DO PLATFORMY ODR - http://ec.europa.eu/consumers/odr

 

Wzór informacji o odstąpieniu od umowy sprzedaży:

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Adresat [w tym miejscu nabywca powinien wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, numer faksu i adres e-mail]

Ja/My ……………………………

niniejszym informuję/informujemy

o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy

………………………………………...............................................................

Oraz umowy dostawy tych rzeczy.

– Data zawarcia umowy…………………..

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

– Adres konsumenta(-ów)

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

– Data